خدمات مشاوره آریستو

مشاوره برندینگ و مدیریت برند

مشاوره برندینگ آریستو می‌تواند به عنوان یک سازمان همکار کمبود نیروهای متخصص در حوزه برند را جبران کند و بسیاری از مشکلاتی را که شرکت‌ها در زمینه برندینگ دارند، حل کنند. تجربیات و دانش ما باعث می شود تا شما ریسک بسیار پایین، هزینه‌های به مراتب کمتر و همراه با نتایج بهتری در خصوص توسعه و مدیریت برند داشته باشید. بیشتر بخوانید

مشاوره-برندینگ

مشاوره بازاریابی و فروش

بازاریابی و فروش یکی از بخش های اصلی یک سازمان تجاری که عملکرد آن تاثیر بسیاری زیادی در عملکرد یک سازمان دارد. ما به عنوان مشاور در کنار شما هسیتمتا یک سازمان بازاریابی و فروش حرفه ای و کارآمد داشته باشید و عملکرد آن را در هز سطحی که هست بهبود ببخشید. بیشتر بخوانید

مشاوره بازاریابی و فروش

مشاوره تبلیغات

یک تبلیغات برای آنکه موفق باشد احتیاج به متخصصین حرفه‌ای در حوزه مختلف دارد. مدیر خلاقیت، سناریو نویس، کارگردان و فیلم برداربرای تولید یک ویدئو، طراح گرافیست، استراتژیست بازاریابی ، متخصص تحقیقات بازاریابی. برای یک شرکت استخدام تمامی این افراد کار بسیار پر هزینه‌ای است. بنابراین یک شرکت مشاوره تبلیغاتی با پرسنل مجرب و متخصص می‌تواند برای شما عملکرد مناسبی را با یک تیم حرفه‌ای به دنبال داشته باشد. بیشتر بخوانید

مزیت های استفاده از خدمات آریستو در قالب مشاور

مشاوره کارشناسان متخصص

مشاوران برندینگ و بازاریابی و تبلیغات همواره از دید مشتریان خود مورد ارزیابی قرار می گیرند. ما چاره ای نداریم جز اینکه همواره مهارت ها و دانش خود را بطور مستمر افزایش دهند تا رضایتمندی مشتریانمان بدست آيد. مشاورین بازاریابی و برندینگ معمولا تجارب بسیار زیادی دارند و با آخرین روندهای کار خود همراه هستند. پیدا کردن شخصی مشابه و بکارگیری آن بصورت تمام وقت با تجربیات مشابه بسیار سخت است و معمولا دستمزد بالایی را طلب می‌کنند.

استفاده از تجربه مطلوب

اگر شما به دنبال یه مدیر ارشد با تجربه هستید که در عین حال که دارای ایده ها و افکار نو برای سازمان شما باشد. پیدا کردن چنین فردی برای شما ممکن است چالش زیادی داشته باشید. با استفاده خدمات مشاوره آریستو شما از تجربیات ما در صنایع و شرکت های مختلف بهره خواهید برد. ما با کار کردن در صنایع و شرکت های مختلف تجربیات بسیار گسترده ای بدست آوریم. استفاده از این تجربیات، در کنار تجربیات خود شما و خلاقیت و برنامه ریزی همیشگی ما،  باعث می شود تا شما عملکرد بسیار بهتری نسبت به کارکنان استخدامی انتظار داشته باشید.

نتیجه محوری

باید این را بپزیرید که در زندگی یا کار، گاهی اوقات شخصی کسی که از بیرون نگاه می کند بهتر می تواند ببیند که چه مشکلی وجود دارد. کارمندان شما ممکن است علاقه خاصی به “آنچه اکنون انجام می دهید” داشته باشند. اما ، اگر خوب کار نکند چه؟ یک مشاور می تواند آن شخص ثالث باشد که بدون جهت گیری و پیش فرض به مسائل نگاه می‌کند و به شما می گوید که “چه چیزی باید اتفاق بیفتد” و “چرا”. استفاده از مشاور راهی عالی برای دمیدن روح تازه در امور کسب و کار شما و اطمینان از داشتن استراتژی مناسب است.

صرفه جویی در وقت و هزینه

استفاده از مشاور بازاریابی، برندینگ و تبلیغات همچنین می تواند باعث صرفه جویی در هزینه‌ی شما شود. ما در همان ابتدای آشنایی و همکاری با شما یک برنامه عملیاتی به شما می دهیم و در صورتی که شما با آن موافق باشید، آن را اجرا می کنیم. دریافت حق الزحمه ما به شرط این است که شما از کیفیت و چارچوب کارهای انجام شده رضایت داشته باشید. اما شما نمی توانید چنین رفتاری را با کارکنان خود داشته باشید و یا حتی از حقوق آنان با توجه به کیفیت کارشان کم کنید. بعلاوه اگر شما بخواهید تخصص های مختلفی که ما در تیم های خود داربم را استخدام کنید، بسیار بیشتر هزینه خواهید کرد و در عین حال هیچ ضمانتی برای کیفیت کار دریافتی نیست. در این شرایط شما مجبور خواهید شد تا فرد دیگری را استخدام کنید که در این صورت هم وقت را از دست داده اید و هم هزینه های زیادی کرده اید.

مشاوره تبلیغات و برندینگ بهری وری بالا

طبق مطالعاتی که در انجام شده است یک پرسنل بازاریابی و تبلیغات برای رسیدن به 100٪ بهره وری به حدود 6 ماه وقت نیاز دارد. مشاوران با تجربه بازاریابی تقریباً 100٪ از شروع کار بهره وری دارند. ما نیازی به “یادگیری کار” نداریم ، شما ما را استخدام می کنید چون ما از قبل کار و چالش‌های آن را می دانیم و می توانیم کلنگ را از روز اول بزنیم. آنچه که مهم است این است که ما بایستی دانش و دیدگاه در مورد شرکت شما داشته باشیم و این برای هر فردی که استخدام می کنید نیز صدق می کند. آریستو سالها است در شرکت‌های بزرگ و کوچک و صنایع مختلف کار مشاوره در سطح خرد و کلان مدیریت سازمان انجام داده است. ما به شرکت ها در قالب پکیج کامل خدمات تا ایجاد محتوی یک تبلیغ کمک کرده ایم و به شما هم بر اساس نیازمندی و بودجه شما خدمات خواهیم داد تا بهترین بهره‌وری را داشته باشید.

بدون مشکلات منابع انسانی

یک مشاور یک کارمند نیست، بنابراین شما کاملاً از کلیه سردردها و هزینه های نیروی انسانی رها هستید. از جمله آن می توان به بیمه تامین اجتماعی، هزینه های عیدی و سنوات، مالیات حقوق، آموزش، حقوق در هنگام تعطیلات و مرخصی و … همه هزینه ها و مشکلاتی است که شما هنگام استخدام یک فرد خواهید داشت.

 

کاهش هزینه های سربار و دفتری

یک شرکت مشاوره برندینگ و بازاریابی دارای دفتر، سیستم،‌ لوازم اداری و … است. شما نیازی ندارید تا برای آن هزینه کنید. هنگام استخدام کارمند جدید، همه اینها و موارد دیگر باید توسط شرکت شما فراهم شود شود. آموزش مداوم و توسعه فردی کارکنان سازمان را هم شما باید به این هزینه ها اضافه کنید.

 

استفاده از ارتباطات ما

همانطور که گفتیم ما با طیف وسیعی از افراد،‌ شرکت ها و سازمان ها کار کرده‌ایم و می توانیم در هر زمینه ای  که لازم و مفید باشد مانند بازاریابی، فروش،‌ رسانه ، افراد متخصص،‌ تامین کالا و … شما را به آنان و آنان را به شما معرفی کنیم.

Call Now ButtonCall / Whatsapp